موسیقی ، آهنگ ،عـکس
موسیقی ، آهنگ ،عـکس

دوستان عزیز شما هر چه که درمورد کامران و هومن می خواهید را می توانید تهیه دکنید

لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسیقی ، آهنگ ،عـکس و آدرس kh-superstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







.
.

بَــــــــــــــــــــــــــــه..

سلام به برو بچه های باحال کامران هومنی..!! اندر احوالات..؟ خوبین؟ خوش میگذره؟ منو شناختین..؟ ای بی معرفتا.. آجی سایه تونو یادتون رفت؟ هـــــی.. میبینین تورو خدا.. درسو مدرسه آدمو پیر میکنه.. دلم خیــــــــــــــــــــــــــلی واستون تنگولیده بودااااااااا.. جیجرای خودمین!!!

اَ.. کیتی رو ببین! چه بزرگ شدی.. شادی تو چه قدی کشیدی!!!  فرنازی، نیکایی، نیلوفر، نازآفرین و شهرزادی خودم.. و بقیه ی آجیا، که تازه اومدین.. به جمع کامران هومنیا بسی خوش اومدین..!!!

خب جیجرا.. یه خبرررررررررررره بد که خیلی ناراحتم کرد این بود که کامی هومی این هفته تو پی ام سی تاپ نشدن.. خداییش خیلی بی انصافی بود..  ولی خب اکشال نداره.. در مقایسه با مثله خودت "3" هفته بیشتر تاپ شدن.. این به اون در..

اما..

یه خبـــــــــــــــــر تووووووووووووپ دارم واستون..

دیرو توی فیس بوک بهزاد بلور( مجری برنامه کوک) این متن نوشته شده بود:

درود از لس آنجلس، کارها اینجا با مشکلات غیر قابل پیش بینی داره جلو میره. دوروز با کامران و هومن فیلم برداری داشتم. از پشت صحنه یه ویدیو یی که در عید نوروز قراره بیرون بیاد تا رفتن به رستورانی که پاتوقشونه و ایرانی ها براشون بوق میزنن. جمعه هم قرار ملاقات دارم. رینگ بوکس!!! چیا دوست دارین دربارشون بدونین؟

واااااااااااااای من که خیلی خوشحالم.. فک کنم دیگه تا چند هفته دیگه پخش بشه.. راستی بچه ها، شماها چیا دوست دارین دربارشون بدونین؟ می تونین سوالاتونو توی قسمت نظرات بنویسین تا ما توی فیس بوک بهزاد بذاریم..! چطوره؟

پس یادتون نره ها..!!!! دوستتون دارررررررررررررررم یه دنـــــــــــــــــــیا..

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در  8 مهر 1391برچسب:,  توسط shantia 




درباره من